Idealna sukienka na wesele

Wiosna i lato to sezon ślubów. Dla mnie ten rok będzie szczególnie owocny w wesela.. Tylko w ciągu 3 miesięcy czekają mnie 3 takie imprezy. Ta sytuacja zmusza mnie do rozpoczęcia poszukiwania sukienki idealnej. Jako, że w mojej szafie zalega już kilka sukienek, postanowiłam zaopatrzyć się jedynie w jedną "nówkę nieśmiganą".  W tym celu rozpoczęłam swe poszukiwania, wchodząc na strony internetowe moich ulubionych sklepów i wyszukując najlepsze według mnie sukieneczki. Kolejnym etapem będą mozolne i długotrwałe wędrówki po tychże sklepach w celu mierzenia. Na początek przedstawiam Wam moje typy, które wpisują się w najnowsze trendy. 

Na początek mój najlepszy typ. Bardzo podoba mi się ta sukieneczka, a także jej cena ;)

Mohito - 99,99 zł



Mohito - 179,99 zł
Mohito - 199,99 zł
Mohito - 119,99 zł

Wiem, że kolor czarny to nie najlepszy wybór na taką okazję jak ślub, ale bardzo podoba mi się ta sukienka
Mohito - 199,99 zł

                                                             
Stradivarius - 129,90 zł
Stradivarius - 159,90 zł
Mohito - 89,90 zł




Jeśli również  szukacie idealnej sukienki na wesele, mam nadzieję, że choć trochę Was zainspirowałam i życzę owocnych poszukiwań :) Następny wpis poświęcę sukience na poprawiny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz